rumah untuk dijual gua musang

RM 59 999 Rumah Untuk Di Jual RM 400 000 Tanah Lot Bersama Rumah Untuk Dijual Tro. Dengan infrastruktur yang serba lengkap dijangka akan menjadi tumpuan penduduk setempat dan orang ramai untuk membeli-belah.


Banglo Moden Bersebelah Husm 1 Unit Banglo 1 Tingkat Bersebelahan Husm Kubang Kerian Lokasi Lokasi Yg Strategik Dikelilin House Styles Dream House Mansions

0 Rumah BerkembarBanglo untuk dijual di di Gua Musang Kelantan dijumpai.

. 1 ADA 5 BILIK 4 BILIK AIR 2 ADA 1 RUANG TAMU 1 RUANG KELUARGA 1 DAPUR 1 STOR 3 RUMAH BARU DALAM 2 TAHUN TAK PERNAH DUDUK DAN BAGI SEWA 4. Lihat unit di gua Musang Gua Musang Kelantan Tanah Pertanian untuk dijual dari harga RM 055 psf - bilik tidur -. 1400sqfts GroundFloor Only Rental.

Cari property dengan harga terbaik rumah di gua musang di Malaysia. Gua Musang untuk dijual Gua Musang Kelantan Tanah Pertanian dari harga RM 104020000 PropertyGuru Malaysia Lihat unit di Gua Musang Gua Musang Kelantan Tanah Pertanian untuk dijual dari harga RM 064 psf - bilik tidur -. 6 Tanah Pertanian untuk dijual di di Gua Musang Kelantan dijumpai dengan saiz binaan 0 kps 0 bilik tidur 0 bilik air.

Disenarai pada Mungkin 2022 oleh Jagger Moo. Cari rumah teres berangkai dengan pilihan lokasi harga rumah pelan jumlah bilik dan seterusnya. - Rumah teres untuk dijual - Perumahan Kg Kerinting - Rumah No.

Lihat senarai rumah teres berangkai untuk dijual di Malaysia sebanyak 2 unit mula dari harga RM318800 dikemaskini pada Januari 2022. Rumah Teres Setingkat Untuk Dijual. House - For Sale - Building Area.

Disenarai pada Jun 2022 oleh Winnie Chan. JALAN UTAMA BERTAR DAN 200 meter KEDALAM JALAN TANAH MERAHHIDUP KAWASAN SELALU. 14 - Rumah mengadap jalan - Nego sampai jadi.

House - For Sale - Building Area. Commercial Property - For Rent - Building Area. Bungalow House for sale for RM 430 000 at Gua Musang Kelantan.

RM 85 000 rumah kampung untuk dijual cash buyer RM 136 000 Price RM 258 000 Location Kelantan - Gua Musang Private Abeming ADD TO FAVOURITES 013 VIEW PHONE NUMBER Leave a message and someone will be in touch Contact Details Name Name Mobile phone number. House - For Sale - Building Area. Rumah Untuk Dijual Pt 3776 Jln Jati 12A Bandar Utam Gua Musang Kelantan Bandar Baru Gua Musang Harga Jual Rm550K Direct Owner En Ghani No Tel 019 22243-- - bilik Tidur 3 Tandas Sekali dengan perabot dalaman.

Bandar Utama 18300 Gua Musang Kelantan Size. ASSALAMUALAIKUM RUMAH SEMID 2 TINGKAT UNTUK DILEPASKAN. 4000 m2 - Bedrooms.

5 Jun 2022 - mudahmy. Sorting Cash Back RM20K Rumah Teres Setingkat Machang. 581 m2 - Bedrooms.

Cari tanah pertanian dengan pilihan lokasi harga rumah pelan jumlah bilik dan seterusnya. House - For Sale - Building Area. Rumah Teres Setingkat Untuk Dijual.

Teres 2 Tingkat Murah Di Kg Pertok Machang Untuk Dijual. Tanah kebun dekat perkampungan bunglo mcm janda baikada galian emas. Apartment Condominium - For Sale - Building Area.

1374 m2 - Bedrooms. Lihat unit di Gua Musang Gua Musang Kelantan Tanah Pertanian untuk dijual dari harga RM 051 psf - bilik tidur -. We have 39 ads for keyword tanah lot rumah untuk dijual gua musang.

ASSALAMUALAIKUM RUMAH SEMID 2 TINGKAT UNTUK DILEPASKAN. Land - For Sale. 19 tanah pertanian untuk dijual dengan harga Melebihi RM 4 M di Gua Musang Kelantan.

Lihat unit di gua musang Gua Musang Kelantan Tanah Perindustrian untuk dijual dari harga RM 000 psf - bilik tidur -. Therefore we will serve sub-optimal experience. Gua musang untuk dijual Gua Musang Kelantan Tanah Pertanian dari harga RM 612500000 PropertyGuru Malaysia Agricultural Land Dijual Kelantan Gua Musang Dijual gua musang Tanah Pertanian 5 Info Lanjut Maklumat Harga Lokasi Senarai pendek Kongsi RM 612500000 350 ekar RM040 PSF gua musang Gua Musang Kelantan peta LiveTour.

4000 m2 - Bedrooms. 1300 m2 - Bedrooms. Labok Machang Tepi Jalan Utama Kb- Gua Musang Total 22 Unit Masih Berbaki 2 Unit sahaja lagi- 1 Unit Lot Tengah Harga.

To comply with GDPR we will not store any personally identifiable information from you. Rumah Untuk Dijual Gua Musang We have 93 ads for keyword rumah untuk dijual gua musang. KESEDIAAN UNIT MASIH KOSONG SIAPA.

Dikemaskini pada Julai 2022. Rumah Untuk Dijual Di Gua Musang We have 27 ads for keyword rumah untuk dijual di gua musang. Strata Ready Demand Area Flat Taman Melati Setapak Kuala Lumpur FLAT TAMAN MELATI SETAPAK KUALA LUMPUR HARGA JUALAN.

1 ADA 5 BILIK 4 BILIK AIR 2 ADA 1 RUANG TAMU 1 RUANG KELUARGA 1 DAPUR 1 STOR 3 RUMAH BARU DALAM 2 TAHUN TAK PERNAH DUDUK DAN BAGI SEWA 4. MYR 550000 4 BE 3 BA 2000 ft² 30 days ago Mudah Report View property Gua Musang 18300 Gua Musang Kelantan. Pilih dengan lokasi harga.

Tanah Rumah Ladang Kebun Untuk DiJual Sekitar Gua Musang Kelantan. 4 bedrooms 3 bathrooms. RM2000 Interested pls contact Wee 0199376963.

Akan menjadi pusat bandar moden dan tumpuan di Gua Musang dengan deretan rumah kedai pusat pasaraya besar bangunan hotel mewah belasan tingkat. Disenarai pada Jun 2022 oleh Andrew Kan. Disenarai pada Mac 2022 oleh Elvis Liang.

2 Kedai Pejabat untuk dijual di di Gua Musang Kelantan dijumpai dengan saiz binaan 1539 kps 0 bilik tidur 0 bilik air. TANAH KEBUN BAWAH HARGA PASARAN. 170 rumah di gua musang.

RM225000 Luas Tanah. Lihat senarai tanah pertanian untuk dijual di Malaysia sebanyak 14 unit mula dari harga RM155000 dikemaskini pada Oktober 2021.


Taman Sari Kota Bharu 2 Unit Banglo Di Taman Sari Kb Lokasi 600m Dari Jalan Utama Jalan Bayam 2km Dari Pusat Bandar Spec Keluasan Rumah 1915sqft Kelua


Pin On Dream Home


Gual Tinggi Rantau Panjang Rumah Banglo Untuk Dijual 11 Unit Banglo 1 Tingkat Di Gual Tinggi Rantau Panjang Kelantan L Bungalow House Styles Dream House


Rumah Banglo Setingkat Bukit Marak Peringat Kota Bharu Kelantan Bersebelahan Taman Lagenda Bukit Marak Berdekatan Maggi Belu Outdoor Decor Pergola Outdoor


Rumah Banglo Kedai Lalat Kota Bharu Kelantan Mampu Milik House Styles Kelantan House


Gua Musang Semi D Semi D Setingkat Setengah Di Bandar Gua Musang Kg Batu Papan Gua Musang Lokasi 1 5km Dari Hospital G House Styles Dream House Mansions


Projek Mampu Milik 10 Unit Banglo 1 Tingkat Dengan Rekabentuk Modern Lokasi Mahligai Melor 2 8km Dari Jlan Utama Jln Melor Pasir Puteh 4 Km Dari Keter


Mencari Rumah Idaman Hubungi 0109207746 01112907647 Rumahidaman Ekarraya Keytoyourdreamhome Raysjimi Kelantanh Dream House Outdoor Decor Island Table


Anglo Hampir Siap 95 Di Limbat Pasir Tumboh Keluasan Rumah 1414 Kp Spesifikasi Rumah 4 Bilik Tidur 3 Bilik Air Ha Dream House Outdoor Decor Island Table


Banglo Di Peringat Utk Di Jual 6 Unit Rumah Rekabentuk Comey Untuk Dijual Peringat Kota Bharu Kelantan Lokasi Taman Peringat Putra Peringat 500m Dari


Rumah Teres 2 Tingkat Kawasan Bandar Kota Bharu Kelantan House Styles Kelantan House


Rumah Banglo Untuk Di Jual Kadok Kelantan Lokasi 600m Dari Jalan Utama Kadok Jln Kuala Krai Berdekatan Smk Kadok Outdoor Decor Dream House Home Decor


Rumah Comey Berhapan Kem Tentera Kok Lanas Rumah Siap Sepenuhnya Untuk Dijual Hadapan Kem Kok Lanas Kota Bharu Kelantan Lokasi Outdoor Decor Patio Pergola


Bina Rumah Atas Tanah Sendiri Outdoor Decor Home Decor Kelantan


Everypost Outdoor Decor Home Decor Kelantan


Rumah Banglo Murah Dan Mampu Milik Untuk Dijual Taman Peringat Putra Kg Wakaf Tok Wali Peringat Kota Bharu Kelant House Styles Bungalow House Dream House


Semi D Di Gua Musang Semi D Setingkat Setengah Untuk Dijual Di Mukim Batu Papan Gua Musang 24 Unit Semi D Setingkat Setengah House Styles Dream House House


Rumah Banglo Untuk Dijual Lokasi Belakang Smk Agama Melor Spesifikasi 4 Bilik 3 Bilik Air Keluasan Rumah 1700kps Untuk House Design Outdoor Decor House


Banglo Tanjung Chat Kota Bharu Harga Rm 650k Tidak Termasuk Kos Guaman Tukar Nama Spesifikasi 4 Bilik 3 Bil Outdoor Decor Home Decor Dream House

Comments

Popular posts from this blog

maksud kosa kata dan contoh ayat

senarai universiti terbaik di malaysia

semakan i sinar 2022